HELPDESK RENDSZER

Nem érem el a licencemet, mit tegyek?

Kérjük, hogy mielőtt emailt ír, ellenőrizze az alábbiakat:

Biztosan a legfrissebb verziót próbálja megnyitni?


Elsőként mindig győződjön meg róla, hogy a gépen a legfrissebb verzió fut. Előfordulhat, hogy olyan hibára futott, ami már javítva lett.

Ehhez nyissa meg azt az emailt, melyben a letöltési linket küldtük a rendelés után, ezen a linken mindig a legfrissebb verziót éri el. Ha magasabb verziószámú a most letöltött fájl, mint a gépen lévő, kérjük telepítse fel.
A legfrissebb telepítő linkjét felhasználói fiókjából is mindig elérheti. A belépéshez kattintson a weboldalunk nyitólapján a jobb felső sarokban lévő „Fiókom” gombra, és lépjen be, majd a korábban leadott megrendelésére kattintva eléri az ahhoz kapcsolt fájlokat.

A megfelelő jelszót használja?


Jelszót csak a legelső vásárláskor küldünk, a továbbiakban mindig ezzel lehet belépni a programba.

A webáruházhoz küldött kuponkódok nem használhatóak jelszóként. Ezek ismertetőjele, hogy csak nagybetűket és számokat tartalmaznak. Ezeket a webáruházban történő vásárláskor lehet felhasználni a pénztár oldalon.

Ha nem biztos benne, hogy jó jelszóval próbál belépni, kérjük keresse meg emailjei között az általunk küldött jelszót, és próbálkozzon azzal. Az alábbiak szerint tud rákeresni:

küldő:                               webshop@auricon.hu
email tárgya:                   Auricon Energetic jelszó

Az emailben lévő jelszó ismertetőjegye: kis és nagybetűket, valamint számokat is tartalmaz, és egy elég hosszú karakterlánc.

Megfelelő emailcímmel próbál belépni?


 

Kérjük minden esetben az az emailcímet használja, mellyel az aktuális rendelést leadta webáruházunkban. A licenc csak ezzel emailcímmel használható.
Kérjük ellenőrizze, hogy  a vásárlást visszaigazoló email melyik címre érkezett!

Amennyiben utólag modult rendelt, azt is csak abban az esetben fogja tudni lekérni, amennyiben a törzsprogrammal megegyező emailcímről rendelte azt! Kérjük figyeljen erre a rendeléskor!

Akciós csomagot vásárolt, de nem indul a licenc?


Az akciós csomagok nem tartalmaznak azonnali licencelérést, pontosan amiatt, hogy a meglévő licenccel rendelkező felhasználók a futó licenc lejárta után aktiválhassák. Az aktiváláshoz a szokásos módon létre kell hozni egy licencrendelést a webáruházban – hiszen ehhez van kötve a licenc -, mely ilyenkor ingyenes. Ennek elérésével, a licenc aktiválás menetével kapcsolatban kiküldtünk egy emailt az akciós csomag vásárlásakor. Kérjük, hogy keresse meg ezt az emailt, és a benne lévő kód felhasználásával adja le rendelését a webáruházban, ezzel aktiválva licencét! Az emailben bővebb leírást talál a teendőkkel kapcsolatban!

Korábban csak próbaverziója volt, most licencet vásárolt, de nem indul?


Időnként a próbaverziós licenc produkálja ezt, kérjük írjon nekünk a helpdesk@energetic.auricon.hu emailcímre, hogy a próbaverziós rendelést törölhessük.

Lejárhatott-e a licenc?


A licenc a webáruházban leadott licencrendelés napjától indul, és a vásárolt időtartamig érvényes. Kérjük, ha előfordulhat, hogy már a lejárat közelében jár, ellenőrizze a pontos dátumot, például a legutóbbi számlán (teljesítés napja), vagy a visszaigazoló emailen.

Biztosan adott le a webáruházban licencre vonatkozó rendelést?


A licenc a webáruházban leadott licencrendeléshez kötött, anélkül nem működik. Amennyiben nem kapott visszaigazoló emailt a vásárlásról, kérjük ellenőrizze, hogy sikeresen leadta-e a rendelést!

FIGYELEM! A „terméket hagyott a kosárban” tárgyú email nem vásárlás visszaigazolás! Ha beteszi a terméket a kosárba, de nem viszi végig a rendelési folyamatot – egészen addig, ameddig egy olyan visszaigazoló oldalra nem érkezik, melyen megköszönjük vásárlását – , nem adott le megrendelést. Ezekben az esetekben nem kap sem vásárlás visszaigazoló emailt, sem letöltési linket, sem jelszót. Amennyiben szerette volna megrendelni a licencet, kérjük próbálja meg újra! Amennyiben nem, az elhagyott kosár értesítőt nyugodtan hagyja figyelmen kívül.